fbpx

Wycena usług

Co to jest budżet reklamowy?

Budżet reklamowy to kwota, jaką przeznaczysz na swoje kampanie reklamowe. Jest ona płacona serwisom typu Facebook, LinkedIn czy Google za zamieszczanie reklam w ich serwisach.
Im większe budżety przeznaczysz na kampanie reklamowe, tym więcej osób zobaczy Twoje reklamy.

Czym się różni miesięczny budżet od wynagrodzenia agencji?

Miesięczny budżet na kampanie reklamowe jest płacony serwisom typu Facebook, LinkedIn czy Google za zamieszczanie reklam na ich platformach. Nasze wynagrodzenie to osobna kwota, którą pobieramy za zarządzanie kampaniami reklamowymi.

Ile wynosi wynagrodzenie agencji?

Wynagrodzenie naszej agencji to suma kosztów poszczególnych usług. Jeśli jedną z usług jest zarządzanie kampaniami reklamowymi, do naszego wynagrodzenia doliczane jest 10% budżetu reklamowego.

Ile kosztuje prowadzenie profilu na Facebooku, Instagramie i LinkedIn?

W naszej agencji prowadzenie profilu firmowego na Facebooku/Instagramie kosztuje 700zł netto miesięcznie.
W tej cenie oferujemy:
– publikację 2-3 postów tematycznych tygodniowo (ich ilość może być większa lub mniejsza w zależności od branży)
– moderację komentarzy i postów gościnnych,
– odpowiadanie na wiadomości użytkowników w godzinach 10-16 w dni robocze,
– indywidualną strategię rozwijania strony,
– comiesięczne raporty i analizy zasięgów strony.
W przypadku profilu na LinkedIn, zakres działań jest ustalany indywidualnie dla każdego klienta. Koszt prowadzenia strony firmowej na LinkedIn wynosi 1000zł netto miesięcznie.

Ile kosztuje obsługa kampanii reklamowych?

Obsługa kampanii reklamowych kosztuje w naszej agencji 1500zł netto miesięczniee w przypadku kampanii Facebook Ads lub AdWords, oraz 2000zł netto miesięcznie w przypadku kampanii LinkedIn Ads.
W tej cenie oferujemy:
– przygotowanie strategii promocyjnej oraz kreacji reklamowych,
– stworzenie i uruchomienie kampanii reklamowych,
– optymalizację i obsługę kampanii w trakcie jej działania,
– comiesięczne raportowanie uzyskanych wyników.

Jak szybko budżet przeznaczony na reklamy zaczyna się zwracać?

Zazwyczaj budżet reklamowy w przypadku kampanii sprzedażowych zaczyna się zwracać po upływie miesiąca.
W pierwszych tygodniach szukamy najlepszych rozwiązań, a kampanie reklamowe są testowane. Następnie, przetestowane rozwiązania są optymalizowane, dzięki czemu wyniki poprawiają się.

Rozumiemy, że z każdą inwestycją wiąże się ryzyko

Zdajemy sobie sprawę, że duże wydatki na reklamę mogą być na początku sporym obciążeniem dla firmy.

Jesteśmy pewni jakości naszych usług, dlatego oferujemy naszym klientom pełną gwarancję satysfakcji lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli nasze działania nie będą przynosiły zadowalających rezultatów, zwrócimy Ci pieniądze za nasze wynagrodzenie.

Interesuje Cię współpraca?

Napisz do nas! Opisz nam swoje wyzwanie, a w ciągu 48h wrócimy do Ciebie z propozycją jego rozwiązania!